Teil on olemas toode, müügieesmärk, nüüd on aeg tuua see turule. Oma põhiklientideni soovite jõuda kasutades parimaid turunduskanaleid. Samas tuleb kindlustada, et mõlemad B2B ja B2C meeskonnad oleksid valmis müügieesmärgi ületamiseks. Selleks on Teil vaja natuke välist abi, kas pole?

Kaasaaegsed turunduse strateegiad ühendavad endas nii sise- kui ka välispoolset lähenemist. Turunduse roll on nüüd suunatud nii olemasolevate klientide hoidmisele, kui ka uute kaasamisele.

Kas neljanädalane Facebook`i kampaania  oleks piisav selleks, et  klient jätaks Teie brändi meelde? Kas  klientide seas küsitluse läbi viimine paneks neid kahtlema  konkurentide kvaliteedis? Kas eraldiseisva WordPressi lehe loomine iga kampaania elemendi jaoks on mõttekas ?

Meie meeskond aitab Teil määrata eesmärgid ja prioriteedid, mida turunduse kampaania peaks saavutama. Seejärel aitame Teil valida õige lahenduse oma klientideni jõudmiseks,  kasutades innovatiivset lähenemist, näiteks  gamificationit (turundus mängude kaudu). Lisaks valime koos infojälgimise ja edu mõõtmise abivahendeid.

Kas olete valmis pilku viskama uutele võimalustele, kuidas meelitada kliente? Kas olete valmistamas turunduskampaaniat ning vajaksite paremaid lahendusi? Võtke ühendust ja saage inspiratsiooni!